تعمیر صندلی قسمت مکانیزم
نوشته شده توسط : سمیرا گرایلی

تعمیر صندلی قسمت مکانیزم  : انتهای باز حلقه دستگیره را بچرخانید تا به سمت بالا برود. سپس ساقه کاستور را به سوکت بکشید تا فاصله حلقه شروع به بستن کند. آن را درست کنید و آن را به خانه ببرید.

تعمیر صندلی قسمت مکانیزم

عکس 3: روی آن ضربه بزنید

تعمیر صندلی قسمت مکانیزم  : یک بلوک کوچک از چوب را به طور مستقیم بر روی ساقه کاستور قرار دهید. سپس آن را با یک پنکه بچرخانید تا ساقه به طرف سوکت برود.
هنگامی که کاستورها به اندازه کافی گرد و غبار، خاک و مو را رول می دهند، آنها را متوقف می کنند و شروع به شمع می کنند. و این که چگونه طبقه خود را خراشیده شدن و یا فرش خود را می پوشد آهنگ. گاهی اوقات شما می توانید راننده ها را از طریق مرده ها با تمیز کردن و روانکاری آنها ببرید. بنابراین ابتدا سعی کنید. فقط اسپری زباله / پاک کننده خانگی را به سمت راست بر روی محور غلتک اسپری کنید.

سپس چرخها را چرخانده تا آنها را بشکنند. اگر این کمک می کند، تمیز کردن را بشویید، آنها را با هوای فشرده خشک کنید، سپس آنها را روغن کنید. اگر تمیز کردن کمک نمی کند، شما باید آنها را جایگزین کنید. چطوره؟

اکثر صندلی های اداری از نوع چرخ دنده دوقلو استفاده می شود. حلقه دستگیره فشرده شده و به یک شیار در سوکت متصل می شود. ساده ترین راه برای از بین بردن یک گیره دوار با یک نوار تخت (عکس 1) است. قبل از خرید جایگزین، عرض و ارتفاع ساقه را اندازه گیری کنید. شایع ترین عرض ها 3/8 در و 7/16 در است. تنها 1/16-in است. تفاوت بین دو، بنابراین با دقت اندازه گیری! اگر شما سعی می کنید به یک 7/16-in ساقه به 3/8-in سوکت، سوکت را خرد کنید

بعد، قطر چرخ را اندازه گیری کنید. اگر میخواهید صندلی به راحتی حرکت کند و روی صندلی های کوچکتری قرار بگیرد، به جای قفل شدن، یک کاستور را با یک چرخ بزرگتر خریداری کنید. کاستور اورتان را برای چوب (و کامپوزیت)، کاشی و یا کفپوش وینیل خریداری کنید. اما اگر صندلی روی فرش رول داشته باشد، یک کاستور لاستیک سخت یا سخت گیر نایلون را خریداری کنید.

برای نصب کاستور، آن را به سوکت بچرخانید تا فشردن حلقه دستگیره (عکس 2). اگر نمیتوانید آن را شروع کنید، یک قطره روغن را به حلقه اضافه کنید. اگر کاستور فقط نیمه راه را بچرخاند، آن را با یک پنکه بچرخانید (عکس 3).

تعمیر صندلی قسمت مکانیزم
ابزار مورد نیاز برای این پروژه




:: برچسب‌ها: تعمير صندلی,تعميرات صندلی,تعمير صندلی اداری,تعميرات صندلی اداری ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: